Czas na kolejny 'reality show'. Tym razem mega multimedialny:
- transmisje 24h online na serwisie ificandream.com (a streszczenia miedzy innymi na hula.com)
- uczestnicy komunikujący się z widzami poprzez blogi, MySpace, Twitter i Facebook w czasie rzeczywistym
Nooo, wiec jak się bede kompletnie nudzila (malo prawdopodobne), a ze uwieeeelbiam multimedia, prace z komputerem, komputer w ogole... (sama prawda) to pewnie nic innego nie bede robila tylko sledzila losy 5 osob marzacych o slawie w Hollywood :)
Ciekawe jaki program bedzie nastepny i co w nim bedzie mozliwe do obejrzenia :] Wole sie nie domyslac... (a mam bujna wyobraznie).
Dodam tylko, ze w projekt zaangazowanych jest 2 producentow: Pepsi oraz Ford. Dla Pepsi udział w 'If I Can Dream' jest czescia kampanii Pepsi Refresh Project (to przez ta kampanie Pepsi nie bylo obecne na Super Bowl, po raz pierwszy od 23 lat!). Dla Forda, to przed-promocyjne dzialania dla launchu North American Ford Fiesta w 2011. Po sukcesie 'Fiesta Movement', koncern chce dalej być obecny w 'spolecznosciach', ktore uwaza za wartosciowe w kontekscie sprzedazy nowego modelu w 2011.
Program Fiesta Movement wygenerowal 675,000 odslon na Flickr and 5.5 milionow wyświetleń na YouTube w 2009.
wiecej na:
http://www.brandrepublic.com/News/974638/Fuller-dreams-dream-Ford-Pepsi-reality-show/
wtorek, 29 grudnia 2009
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz