Niemal 70% badanych blogerów odpowiada, ze pisze o produktach, czy tez markach na swoich blogach. Głównie piszą wtedy, kiedy coś im się podoba, albo nie. Dotyczy to tak samo produktów, jak i doświadczeń ze sklepami, czy też biurami obsługi klienta.

Prawie 6 na 10 ankietowanych blogerów twierdzi, że są bardziej znani w branży właśnie dzięki swojemu blogowi, a 1/4 wykorzystuje swój blog wysyłając go jako życiorys do potencjalnych pracodawców.
Blogerzy, którzy piszą w celach zarobkowych, odnieśli sukces: 71% zwiększyło postrzeganie swojej firmy, 63% dzięki blogowi mogło sprzedać swoje produkty, 56% zauważyło nawet, ze blog pozwolił ich firmie być postrzeganym jako lider branży.

Negatywne konsekwencje osobiste, takie jak zmniejszenie zaangażowania w pracę zawodową, czy też kłopoty w pracy były dużo mniej powszechne niż na przykład zmiana profesji na taką, która opiera się na blogowaniu.

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz